
איך לסגור יותר עסקאות – גם כשהלקוח אומר לא
מכירות היא תהליך מתמשך, ולא תמיד הלקוח יאמר "כן" בפגישה הראשונה. מה עושים כשהלקוח אומר לא? לקוח שלא קנה ממך עדיין פוטנציאלי חשוב להבין שמכירה היא לא אירוע חד פעמי,
שיעזרו לך בדיגיטל
דיגטל מדיה » מאמרים
מכירות היא תהליך מתמשך, ולא תמיד הלקוח יאמר "כן" בפגישה הראשונה. מה עושים כשהלקוח אומר לא? לקוח שלא קנה ממך עדיין פוטנציאלי חשוב להבין שמכירה היא לא אירוע חד פעמי,
המלצות לשיפור יחס המרה במוקד טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותה
מוקדי טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותות הם כלי חשוב לגיוס כספים. עם זאת, כדי להפיק את המרב מהמוקד, חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על יחס ההמרה.
במאמר זה, נציג מספר המלצות לשיפור יחס המרה במוקד טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותה. המלצות אלו מבוססות על ידע תיאורטי וניסיון מעשי של גופים העוסקים בגיוס כספים.
ישנם הבדלים משמעותיים בין הפלטפורמות השונות של הרשתות החברתיות, מבחינת קהל היעד, אופן השימוש והתכנים הפופולריים. מועמדים פוליטיים צריכים לקחת בחשבון את ההבדלים האלו בעת יצירת אסטרטגיה שיווקית ברשתות חברתיות.
רוצים לדעת מה הגולשים עושים באתר, איפה הם מתעכבים ומעבירים את העכבר ואיפה הם יוצאים מהעמוד? תתקינו מפת חום – Heat Maps מפות חום זה כלי שמאפשר לנו לראות את
הגדירו מטרות ברורות: ככל שתדעו טוב יותר מה אתם רוצים להשיג מהקמפיין, כך תוכלו להתמקד בפעולות שיועילו לכם להשיג את המטרות שלכם.
השתמשו בתקציב ריאלי: חשוב לקבוע תקציב ריאלי עבור הקמפיין שלכם. אל תתחייבו להוצאות שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם.
השתמשו בכלים חינמיים: ישנם מספר כלים חינמיים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור תוכן, לנהל את הקמפיין שלכם ולמדוד את התוצאות.
כלים שמנטרים את העבודה שלכם ברשתות החברתיות עוזרים לכם לנהל את הנוכחות שלכם בסושיאל בצורה פשוטה ונוחה על ידי שימוש ברשתות חברתיות בצורה ממוקדת. זה חשוב במיוחד בהתחשב בעובדה שחברות ועסקים מוציאים המון כסף ביצירת תוכן עבור הרשתות החברתיות השונות. לא משנה באיזה תעשייה אתם עובדים, נוכחות ברשתות החברתיות זה חובה לכל עסק. אבל, אין טעם לבזבז זמן ומשאבים בפייסבוק או באינסטגרם ביצירת פוסטים מושלמים אם אתם לא יודעים כיצד לנטר ביעילות את ההשפעה שלהם. מספר העוקבים מספרת רק חלק קטן ממה שקורה מאחורי הקלעים בחשבון.
איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר? יש לכם חנות אינטרנטית? הרוכש הפוטנציאלי נכנס לאתר שלנו כדי לפתור בעיה. אנחנו צריכים לתת לו להבין שאנחנו מבינים מה הפתרון הטוב ביותר בשבילו, זה
כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים ומגמות בתחום. לרוב אנחנו מנסים ליצור כתבות תוכן עמוקות על
יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם כמה מילים על המושג. לדוגמה: מה זה יחס המרות בקמפיין?
משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום התוכן המקורי מופיע סרטון שבו נראו ערים ישראליות מוכרות "נשרפות".
לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה טובה יותר, כך תהיה מעורבות רבה יותר. אבל צריך להבין
איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבעל עסק שמנהל דף פייסבוק זה "חסימה יצירתית" לפעמים אנחנו מנסים לחשוב על משהו מקורי לפרסם בדף, וכלום לא
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!" התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח. לפעמים, זה נכון, משרד הפטנטים עמוס בקלסרים על מוצרים שלא הגיעו
קידום אתרים במנועי החיפוש ושיפור הנראות שלהם בדפי תוצאות החיפוש היו מאז ומתמיד פעולות מאתגרות, שהצריכו חשיבה, תכנון וביצוע מוקפדים. אולם מה באשר לאתרים שומרי שבת? האם ניתן באותה קלות
תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות.
עסקים שנהנים מהמשבר – עסקים ששורדים עם המשבר – והכי כואב אלו העסקים שניזוקו מהקורונה
נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת תשקף את המציאות, וזה עוד לפני שמדברים על התחזיות האופטימיות של "קורונה גל 2"
לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות.
אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש טבעי.
אתן לכם טיפ קטן מהכישורים עוד מהתקופה שהייתי בעצמי מחזיק מצלמה.
יש בעיה שחוזרת על עצמה של עסקים וארגונים, שקשה להם לעשות את הסוייטצ' בין המותג לאני.
בעלי עסקים מרגישים שכשהם כותבים פוסט בדף או באתר, הגולש חושב שהם כותבים את הטקסט ולכן הם לפעמים נמצאים בקונפליקט בין השפה של המותג לשפה של בעל העסק.
נתניהו התבדל מדרעי, בנט הקצין מביבי דגל התפזרו מאגודה, אגודה התבדלו סתם ככה ועוצמה היו מול כולם. אם עבמ היה נוחת במדינה והיינו מספרים לו שהמפלגות שאנחנו מכירים כימין,
האם שיווק דיגיטלי מתאים לכל עסק ועמותה, או רק לעסקים הגדולים. בחנו את היתרונות של השיווק הדיגיטלי, ובדקו את עצמכם האם העסק שלכם מתאים לדיגיטל. משה אסולין | דיגיטל מדיה
גדלים עדכניים 2020 לקבצים פופולריים לקמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם פייסבוק תמונת פרופיל לדף: רוחב: 600 pxגובה: 600 px תמונת קאבר לדף: רוחב: 820 pxגובה: 312 px שימו לב – בסלולרי מוצג
"מבצעים" כן או לא? ברגעים אלו עשרות שכירים מזמזמים את השיר האלמותי "היום יום חמישי, היום יום חמישי, יום חמישי, היום יום חמישי" מה שמזכיר שסופ"ש הגיע, שמזכיר יציאה, שמזכירה
משה אסולין במאמר על החשיבות הגדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
רשימת תוספים ואתרים לקידום אורגני וניהול האתר מנועי החיפוש הם מקור התנועה העיקרי עבור רוב אתרי האינטרנט. במאמר זה, נשתף 9 כלים ותוספי וורדפרס הטובים ביותר שישפרו את ה- SEO (הקידום
אחרי מאות סרטי מכירה ותדמית שייצרנו ללקוחות, קבלו 9 טיפים לצילום סרט מכירה מושלם. אחד הכלים השיווקיים המשמעותיים שהאלגוריתם של פייסבוק אוהב, זה וידאו, יש כמה סוגים של סרטי מוצר.
ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. פעם ראשונה
בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!" זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר
"אז כמה לייקים תביא לי בחודש?" שאלה שעולה כמעט תמיד בפגישות עם הלקוחות. יש בתחילת הפגישה וחלקם 'מנומסים יותר' ועושים את זה כשאנו מבצעים את מחקר המתחרים. נכון, אנו חיים
איך מייצרים משהו ויראלי? בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה? נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט,
הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק! כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק,