טיפים ומאמרים

שיעזרו לך בדיגיטל

לנפץ מיתוסים: האמת על משפכי שיווק, טעויות נפוצות ומה באמת עובד בעולם העסקי הדיגיטלי

בעולם העסקים הדיגיטלי, קל להיסחף אחר מושגים טרנדיים ותפיסות מוטעות. משפכי שיווק, לדוגמה, נתפסים ככלי קסם להמרת לידים ללקוחות, אך המציאות מורכבת יותר. במאמר זה, ננפץ כמה מיתוסים נפוצים, נחשוף

מעבר למאמר »

הזהרו מתביעות! כל מה שצריך לדעת על פרסום מבצעים חוקיים

הנחיות לפרסום מבצעים חוקיים: המדריך המלא לבעלי חנויות
האם אתם יודעים שאתם עלולים להסתבך בתביעה ייצוגית אם לא תפרסמו מבצעים בצורה חוקית?

עולם הפרסום מוצף במבצעים מפתים, אך לא תמיד ברור מה עומד מאחורי המחירים המוזלים. בעידן הדיגיטלי, פרסום מבצעים הפך לכלי חיוני עבור עסקים רבים וכולנו מחפשים דרכים למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הישנים. מבצעים הם כלי נהדר להשגת מטרות אלו. עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה וחוקית, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר התביעות הייצוגיות כנגד עסקים המפרסמים מבצעים באופן מטעה. מה שגרם להם לנזק כספי ותדמיתי משמעותי. כבעלי חנות, חשוב לכם להקפיד על כללים אלו בעת פרסום מבצעים כדי להימנע מבעיות משפטיות ולשמור על שקיפות מול לקוחותיכם, על מנת להימנע מתביעות ייצוגיות ועונשים כספיים. במאמר זה, נסכם עבורכם את כל ההנחיות החשובות לפרסום מבצעים, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

מעבר למאמר »

יש לכם מרכזיה בעסק?

לכו ותקשיבו להקלטה הרגע! אם בזמן שיש הנחיות ניתוב כמו ״לסניף ירושלים הקישו 1״ יש נעימת רקע, זה אסור ואתם חשופים לתביעה כואבת. (יש גל תביעות חדש עכשיו…)

מעבר למאמר »

פקודות במנוע החיפוש של גוגל

פקודות גוגל  מנועי חיפוש הם חלק בלתי נפרד מעולם השיווק הדיגיטלי. באמצעותם, נוכל להגיע לקהל היעד שלנו ולקדם את העסק שלנו. גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם, והוא מציע מגוון

מעבר למאמר »

ShoppingIL 2023 לעסקים

ShoppingIL חוזר וגם השנה, כולנו קונים ישראלי! ShoppingIL – אירוע ה-eCommerce הגדול בישראל, חל בחודש נובמבר בו חלים ברחבי העולם אירועי קניות רבים כמו יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר

מעבר למאמר »
איך לשפר יחס המרה במוקד טלמרקטינג לתרומות

המלצות לשיפור יחס המרה במוקד טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותה

המלצות לשיפור יחס המרה במוקד טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותה
מוקדי טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותות הם כלי חשוב לגיוס כספים. עם זאת, כדי להפיק את המרב מהמוקד, חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על יחס ההמרה.
במאמר זה, נציג מספר המלצות לשיפור יחס המרה במוקד טלמרקטינג טלפוני לתרומות לעמותה. המלצות אלו מבוססות על ידע תיאורטי וניסיון מעשי של גופים העוסקים בגיוס כספים.

מעבר למאמר »

מה ההבדל בין הפלטפורמות של הרשתות החברתיות ואיך מועמד פוליטי צריך להתנהג בהם?

ישנם הבדלים משמעותיים בין הפלטפורמות השונות של הרשתות החברתיות, מבחינת קהל היעד, אופן השימוש והתכנים הפופולריים. מועמדים פוליטיים צריכים לקחת בחשבון את ההבדלים האלו בעת יצירת אסטרטגיה שיווקית ברשתות חברתיות.

מעבר למאמר »

קמפיין דיגיטלי למועמד פוליטי למגזר החרדי: אסטרטגיות וכלים מומלצים

הגדירו מטרות ברורות: ככל שתדעו טוב יותר מה אתם רוצים להשיג מהקמפיין, כך תוכלו להתמקד בפעולות שיועילו לכם להשיג את המטרות שלכם.

השתמשו בתקציב ריאלי: חשוב לקבוע תקציב ריאלי עבור הקמפיין שלכם. אל תתחייבו להוצאות שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם.

השתמשו בכלים חינמיים: ישנם מספר כלים חינמיים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור תוכן, לנהל את הקמפיין שלכם ולמדוד את התוצאות.

מעבר למאמר »
5-tools-851-315

5 כלים לניטור העבודה שלכם ברשתות החברתיות

כלים שמנטרים את העבודה שלכם ברשתות החברתיות עוזרים לכם לנהל את הנוכחות שלכם בסושיאל בצורה פשוטה ונוחה על ידי שימוש ברשתות חברתיות בצורה ממוקדת. זה חשוב במיוחד בהתחשב בעובדה שחברות ועסקים מוציאים המון כסף ביצירת תוכן עבור הרשתות החברתיות השונות. לא משנה באיזה תעשייה אתם עובדים, נוכחות ברשתות החברתיות זה חובה לכל עסק. אבל, אין טעם לבזבז זמן ומשאבים בפייסבוק או באינסטגרם ביצירת פוסטים מושלמים אם אתם לא יודעים כיצד לנטר ביעילות את ההשפעה שלהם. מספר העוקבים מספרת רק חלק קטן ממה שקורה מאחורי הקלעים בחשבון.

מעבר למאמר »
הרציג נדלן

איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר?

איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר? יש לכם חנות אינטרנטית? הרוכש הפוטנציאלי נכנס לאתר שלנו כדי לפתור בעיה. אנחנו צריכים לתת לו להבין שאנחנו מבינים מה הפתרון הטוב ביותר בשבילו, זה

מעבר למאמר »
פוסטים לפייסבוק דיגיטל מדיה - מה חדש

חדשות בתחום שלנו

כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים ומגמות בתחום. לרוב אנחנו מנסים ליצור כתבות תוכן עמוקות על

מעבר למאמר »
פוסטים לפייסבוק דיגיטל מדיה - מילון

מילון מושגים

יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם כמה מילים על המושג. לדוגמה: מה זה יחס המרות בקמפיין?

מעבר למאמר »
מתקפה על אתרים ישראליים - דיגיטל מדיה

מתקפה על אתרים ישראליים

משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום התוכן המקורי מופיע סרטון שבו נראו ערים ישראליות מוכרות "נשרפות".

מעבר למאמר »
פוסטים לפייסבוק דיגיטל מדיה - שאלה

פוסט שאלה

לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה טובה יותר, כך תהיה מעורבות רבה יותר. אבל צריך להבין

מעבר למאמר »

לתפקד בסביבה וורטואלית

נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת תשקף את המציאות, וזה עוד לפני שמדברים על התחזיות האופטימיות של "קורונה גל 2"

מעבר למאמר »

מה עושים בשביל לשחרר את 'מחסום הכתיבה' כדי לכתוב פוסט יצירתי בדף העסקי?

יש בעיה שחוזרת על עצמה של עסקים וארגונים, שקשה להם לעשות את הסוייטצ' בין המותג לאני.
בעלי עסקים מרגישים שכשהם כותבים פוסט בדף או באתר, הגולש חושב שהם כותבים את הטקסט ולכן הם לפעמים נמצאים בקונפליקט בין השפה של המותג לשפה של בעל העסק.

מעבר למאמר »

בידול – זה שם המשחק

  נתניהו התבדל מדרעי, בנט הקצין מביבי דגל התפזרו מאגודה, אגודה התבדלו סתם ככה ועוצמה היו מול כולם. אם עבמ היה נוחת במדינה והיינו מספרים לו שהמפלגות שאנחנו מכירים כימין,

מעבר למאמר »

מי צריך שיווק דיגיטלי ב- 2020?

האם שיווק דיגיטלי מתאים לכל עסק ועמותה, או רק לעסקים הגדולים. בחנו את היתרונות של השיווק הדיגיטלי, ובדקו את עצמכם האם העסק שלכם מתאים לדיגיטל. למרות שהשיווק הדיגיטלי זול יותר

מעבר למאמר »

היום יום חמישי במבצע

"מבצעים" כן או לא? ברגעים אלו עשרות שכירים מזמזמים את השיר האלמותי  "היום יום חמישי, היום יום חמישי, יום חמישי, היום יום חמישי" מה שמזכיר שסופ"ש הגיע, שמזכיר יציאה, שמזכירה

מעבר למאמר »
facebook

5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

משה אסולין במאמר על החשיבות הגדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.

מעבר למאמר »

5 טיפים למכירה מוצלחת

ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. ישבתי מרוגש בבית הקפה "היום אני סוגר את העסקה" חזרתי על המנטרה הזו שוב ושוב. פעם ראשונה

מעבר למאמר »

איך מייצרים משהו ויראלי?

איך מייצרים משהו ויראלי? בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה? נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט,

מעבר למאמר »

פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק!

הידעת? פייסבוק לא אוהב מה שלא פייסבוק! כשאנחנו מעלים פוסט, בשביל שפייסבוק לא יורידו לנו את רמת החשיפה, והאלגוריתם לא יתעלל בנו. נשתדל לפרסם דברים שישאירו את הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק,

מעבר למאמר »
לוגו של וואטסאפ דברו איתנו