איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות.

אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש טבעי.
אתן לכם טיפ קטן מהכישורים עוד מהתקופה שהייתי בעצמי מחזיק מצלמה.

תסתכלו על העדשה.

כשאנחנו מסתכלים על המסך, אין קשר עין עם הלקוח, והוא מרגיש שזו "שיחת פלסטיק" מרוחקת.
נכון זה מרגיש קצת מוזר לדפוק מבט לעדשה / הנקודה הקטנטנה מעל המסך. לכן אל תייסרו את עצמכם מידי ובאמת רוב השיחה תסתכלו על המסך ופה ושם תזרקו מבט לעין של הלקוח.

אבל, כשיש לכם משהו חשוב לומר ולעורר אמינות, או כשהלקוח משתף אתכם במשהו שחשוב לו, אל תסתכלו על המסך, תסתכלו לעדשה.

מבחינת הלקוח ברגעים האלו אתם מסתכלים לו באישון של העין, ולא בורחים עם המבט החוצה.

נ.ב. שימו לב, מבט נעול בעדשה בשיחות ארוכות גם לא טוב, זה נותן תחושה קצת קריפית, לכן שחררו מבט כל כמה שניות.

נסו ועדכנו.

אם יש לך הארות או שאלות על המאמר אשמח לשמוע עליהם בתגובות למטה!

אם אהבתם את המאמר, יש מצב שיש לכם חברים שגם יאהבו את זה ואולי זה יעזור להם. שתפו אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו