איך מייצרים משהו ויראלי?

איך מייצרים משהו ויראלי?

בהנחה שאתם נפגשים פה ושם עם משהו "ויראלי" מחוץ לקופת החולים, אתם בטח תוהים, איך מייצרים דבר כזה?

נכון להיום, אין אבקת קסם שמפזרים על הפוסט, או נוסחה מושלמת להכנת סטטוס ויראלי.
אבל, יש את שני עקרונות שכל מי שמנסה לדבר בויראליות, חייב לשאול את עצמו לפני כל פרסום, מה זה יעשה לגולשים?

1. האם זה ירגש את הגולש?

צחקתי, שמחתי, בכיתי, הרגיז אותי, כעסתי = מעורבות של לייק / לב / עצבני + תגובה.

2. האם החברים שלו חייבים לדעת על זה?

מבצע שבדיוק חיפשו / אתם חייבים לראות את המוזר הזה / איזה צחוקים בדיוק היינו שם / בדיוק כזה תקנה לי לט'ו באב / ואוו תראו איזה איש חסד אני, אני משתף פוסט, בו כל שיתוף ביל גיטס יתן 50 סנט וכדו'… = – מעורבות של לייק + שיתוף + תיוג חבר רלוונטי.

חשוב בתוך כל התהליך הויראלי לחשוב על ערכי המותג, אם תעשו או תגידו משהו שטותי, דיי יהיה מבאס לגלות שזה ויראלי, והדודה והדוד מיוון שולחים לכם קאבר לשיר שזמזמתם מתוך שינה.

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו