לא מרוצים מסרטוני המכירה שלכם?

אחרי מאות סרטי מכירה ותדמית שייצרנו ללקוחות, קבלו 9 טיפים לצילום סרט מכירה מושלם.

אחד הכלים השיווקיים המשמעותיים שהאלגוריתם של פייסבוק אוהב, זה וידאו, יש כמה סוגים של סרטי מוצר.

》לגזור ולשמור《

הטיפים שלנו מתמקדים בצילום ראיון עצמי על המוצר, בסרט מהסוג הזה תוכלו לשווק ולמכור את המוצר, לתת הסבר הפעלה, להוסיף המלצות לקוחות, ולספר על היסטוריית המוצר.

צילום יציב ללא רעשי רקע.

תוכלו לצלם את עצמכם גם עם סמארטפון, הקפידו על צילום יציב בעזרת חצובה וסביבה סטרילית מרעשי רקע, אם החלטתם לצלם במשרד או חדר העבודה שלכם, הקפידו שהמכשירים והמכונות שיוצרות רעש ינוחו לכמה דקות. כמו כן, לא חייב לשתף את הגולשים בהמולת התחבורה בסביבתכם, הקפידו לסגור חלונות.
במידה ויש לכם מיקרופון, השתמשו בו. בידוד רעשים ממקד את הצופה במסר שלכם.

קצר זה טוב.

השתדלו שהסרט יהיה קצר ככל האפשר, אבל שישאר ברור מספיק מה המוצר שלכם, יתרונות ואופן שימוש. נסו (לא בכוח) להפוך את המוצר לאנושי, ספרו למה ייצרתם אותו, מה הוביל אתכם למכור את המוצר נסו לחבר את הצופה גם לצד הרגשי. אל תסתכלו למצלמה, אלא למראיין, זרקו מבט התייחסות קליל ונחמד אל העדשה בממוצע כל 7 שניות.

להניע לפעולה.

לפני שמדליקים את המצלמה הכינו רשימת מכולת בראשי פרקים, מה אתם מתכננים לומר בסרט, בעיקר איך אתם 'מניעים לפעולה' בסיום הסרט את הצופה – מבצע לשבוע – הכניסו את פרטי המייל שלכם בדף הנחיתה 》וקבלו פרק חינם מהספר 《
 

איך לצלם, לאורך או לרוחב?

בעבר כשהיינו מצלמים עם מצלמות מקצועיות ורואים את הסרט רק על מסכים, צילמנו לרוחב. היום צופים ברוב הסרטונים במדיה החברתית דרך מכשירי הסמרטפון, והתנוחה הטבעית של המכשיר היא לאורך. לכן ההמלצה של שתייצאו את הסרטון 1×1 מרובע. מחקרים הוכיחו שיש יחסי המרה גבוהים יותר לסרטונים שמותאמים מובייל.

היו חיוביים

מכירים את הקריינים במהדורות החדשות שגורמים לכם להירדם מול המרקע? אז אל תהיו כאלו. תצלמו פתיחה אנרגטית, אל תשתוללו כאילו אתם זקוקים לריטלין, אלא משהו חברותי וידידותי לצופה, והתאימו את האביזרים בסביבה לציבור, אם אתם מצלמים סרטון שיווקי למגזר החרדי, התאימו את הלבוש והעזרים באופן שלא יעורר ריאקציה שלילית.

הבעיה והפתרון

כבר בפתיחת הסרט, תציגו את הבעיה "לא מרוצים מסרטוני המכירה שלכם?" הצופה רוצה להרגיש שאתם מבינים את הבעיה שלו.

מבחינת הגולש, אם זיהיתם את הבעיה ואתם יודעים מה כואב לו, הוא מבין שהוא כבר בדרך לפתרון.
ספרו על הפתרון בקצרה, מבלי להיכנס לפרטים, רק שהצופה יבין שאתם מסוגלים לתת לו את המענה הדרוש.

המלצות

כל אחד נתקל בשאלה מי ממליץ עליך? תנו לצופה את התשובה, צרפו סרטון המלצה קצר ואמין של לקוחות.

סרט רב פעמי

אל תנעלו את הסרט לחודש ותציינו תאריכים, יתכן שבעוד שנה תחליטו למחזר את המבצע המוצלח, ותצטרכו להכין סרט חדש, השאירו את הפרטים הטכניים לטקסט המצורף בפוסט.

עריכה

צלמו פעם מקרוב (חצי גוף) פעם מרחוק (כל הגוף) ושלבו את הצילום בעריכה. כשאתם מדברים על המוצר, הוסיפו קטעי וידאו ותמונות רלוונטיים מהמוצר, להוסיף עניין בסרט. בסיום הסרט הכניסו כתוביות הנעה לפעולה 》חייגו עכשיו《
לסיום מושלם, הוסיפו פס קול ברקע, באופן שלא יפריע לשמוע אתכם בברור.

לסיכום

החליטו על מסר עיקרי בסרט ובנו סביבו את הנרטיב

טיזר

פתיחה אנרגטית, שתגרום לגולש לעצור את הגלילה המהירה.

הצפת בעיה

הצפת כאב של הלקוח קצר קולע.

הצגת פתרון

כדי לפתור את הבעיה צריך לעשות x y ללא יותר מידי פרטים טכניים.

תועלת

למה אתה צריך דווקא אותי, הבונוסים, אחריות, להציג הצעה שאי אפשר לסרב לה, מחיר.

הנעה לפעולה

לידים, רכישה, חייגו עכשיו.

אהבתם, גזרו שמרו ושתפו חברים רלוונטיים

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו