5 כלים לניטור העבודה שלכם ברשתות החברתיות

5-tools-851-315

כלים שמנטרים את העבודה שלכם ברשתות החברתיות עוזרים לכם לנהל את הנוכחות שלכם בסושיאל בצורה פשוטה ונוחה על ידי שימוש ברשתות חברתיות בצורה ממוקדת. זה חשוב במיוחד בהתחשב בעובדה שחברות ועסקים מוציאים המון כסף ביצירת תוכן עבור הרשתות החברתיות השונות. לא משנה באיזה תעשייה אתם עובדים, נוכחות ברשתות החברתיות זה חובה לכל עסק. אבל, אין טעם לבזבז זמן ומשאבים בפייסבוק או באינסטגרם ביצירת פוסטים מושלמים אם אתם לא יודעים כיצד לנטר ביעילות את ההשפעה שלהם. מספר העוקבים מספרת רק חלק קטן ממה שקורה מאחורי הקלעים בחשבון.

 

למרות שמדיה חברתית היא חיונית עבור עסקים, חשוב לזכור שלא קל לייצר מכירות בצורה אקטיבית מכיוון שלגולשים ברשתות יש כוונת רכישה נמוכה בדרך כלל. לכן, לא מומלץ לפרסם בסושיאל רק תוכן מכירתי אלא לעשות שימוש בפלטפורמות הללו עבור פיתוח המותג ותקשורת עם קהל היעד שלכם. הפקת המירב מהרשתות החברתיות שבהן בחרתם להיות נוכחים תהיה חלק בלתי נפרד מהשיווק של העסק שלכם ולכן הכנו עבורכם רשימה של 5 כלים לניטור וניהול הפרסום והשיווק שלכם ברשתות החברתיות השונות.

 

הכלים הטובים ביותר לניטור העבודה ברשתות החברתיות

 

1 – Hootsuite

Hootsuite הוא כלי שמספק פלטפורמת All in 1 לניהול סושיאל מדיה במספר רשתות חברתיות בו זמנית. יש אפשרות לחפש ולסנן בכלי ברשתות החברתיות השונות ולמצוא אזכורים למותג, תובנות על הקהל ומידע דמוגרפי. בנוסף, בכל אחת מהתכניות ב-Hootsuite יש לכם אפשרות לתזמן פוסטים ממספר פרופילים במספר רב של רשתות חברתיות. זה מאפשר לכם להבטיח שכל התוכן שלכם מתוזמן לפרסום בצורה נכונה.

להוטסוט יש אפשרות ניתוח כדי שתוכלו לעקוב ולמדוד ביצועים, מדדי KPI ועוד. ניתן לייצר דוחות בהוטסוט בהתאמה אישית, כך שאתם יכולים להבטיח שאתם מציגים וקוראים את הנתונים הרלוונטיים לכם. Hootsuite הוא כלי מעולה לעבודה בצוותים וניתן לצרף חברי צוות נוספים לעבודה משותפת. בנוסף, אפשר לחבר את הכלי באמצעות אינטגרציה עם כלים חשובים נוספים: Mailchimp, Slack, Asana, Trello ועוד רבים.

2 – Sprout Social

Sprout Social היא פלטפורמה מוכרת לניהול של חשבונות סושיאל מדיה דרך פלטפורמה אחת ידידותית למשתמשים. הכלי הזה יעיל מאוד לחברות ועסקים שמנהלים נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות וצריכים לעקוב אחר פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ורשתות נוספות בו זמנית. בנוסף לניהול החשבונות, Sprout Social יעילה מאוד גם לניטור וניתוח מקיף של הנתונים שלכם. אתם יכולים למיין לפי מדדים דמוגרפיים וגיאוגרפיים שונים כדי לבדוק בדיוק איזה תוכן עובד עבור אילו עוקבים.

ספרוט סושיאל יכול לנהל מספרונות חשבונות סושיאל מדיה ולהתריע מתי ששם המותג שלכם מקבל אזכור ברשת החברתית. זה יעיל מאוד ומאפשר לחברה שלכם להגיב ללקוחות מיד לאחר שהגיבו עם התיוג שלכם. ניתן לעבוד עם Sprout Social בחינם לתקופת ניסיון של 30 יו ולאחר מכן תוכלו לבחור חבילה התחלתית המאפשרת 5 חשבונות סושיאל וגם להגדיל לחבילות מתקדמות שמגדילות לכם את כמות החשבונות לניהול וגם את התכונות בתוך המערכת.

 

3 – Buffer

Buffer הוא כלי שמאוד מזכיר את הכלי הקודם שדיברנו עליו. הוא מאפשר לכם לפרסם תוכן ברשתות החברתיות השונות ולנתח את התוצאות. אחת מנקודות היתרון העיקריות שלו היא שהוא אולי הכלי הכי ידידותית לשימוש פה ברשימה. הוא מספק ניתוח בזמן אמת מה שהופך את ההשפעה שלו על אסטרטגיית התוכן בסושיאל שלכם למיידית.

אתם יכולים להשתמש בלשונית Top Post כדי להשוות צורות תוכן שונות ולראות מה עובד הכי טוב עבור כל רשת חברתית. Buffer מאפשר גם אינטגרציה חלקה עם גוגל אנליטיקס למעקב אחר קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות. תכניות התשלום בבאפר תלויות בצורך שלכם – אתם אתם מחפשים אפשרויות פרסום מורחבות או אפשרויות ניתוח מתקדמות או גם וגם ועלות השימוש החודשית תשתנה בהתאם למספר החשבונות שאתם רוצים לנהל.

 

 

4 – Hubspot

Hubspot היא מערכת המכילה חבילה של כלים לניהול מדיה חברתית. המטרה היא לחסוך זמן באמצעות השימוש בפלטפורמה על ידי מתן עדיפות לרשתות חברתיות ולתוכן שעובד לכם בצורה טובה ומציג ביצועים טובים. בהאבספוט יש תכונות ניהול מתקדמות זמינות עבורכם כמו: פרסום תוכן, שיתוף של תוכן חיצוני, תזמון תכנים, ניטור אזכורים וגם אפשרויות ניתוח כדי לדעת כיצד הביצועים תואמים למטרות שלכם. האבספוט מאפשר לכם לחבר באינטגרציה גם כלי שיווק נוספים על מנת שתוכלו להבטיח מקסימום יעילות בעבודה שלכם ברשתות החברתיות ולא רק תעקבו ותנהלו את הסושיאל.

 

 

5 – Zoho Social

Zoho Social מציעה דרך פשוטה לנהל את המותג שלכם ברשתות החברתיות על ידי מתן פלטפורמה ייעודית לניהול מקיף של הסושיאל. בנוסף לניהול ערוצי סושיאל, לזוהו יש גם אפשרויות לתזמון ופרסום של פוסטים, מעקב אחר אזכורים של המותג ומילות מפתח נוספות ואפשרות לשיתוף פעולה ועבודה בצוותים בפלטפורמה. בנוסף, ב-Zoho Social יש מערכת ייעודית לסוכנויות שיווק עם אפשרות ל-White Label. למרות שזוהו לא מציע את כל התכונות שהמתחרות פה במאמר מציעות, הרבה משווקים יעדיפו לעבוד איתו מכיוון שלחברת Zoho יש כלים נוספים יעילים – Zoho Workspace, Zoho Campaigns ו-Zoho CRM.

 

לסיכום

כדי לבדוק באילו כלים מומלץ לנהל את הפעילות שלכם בסושיאל עברנו על תכונות חיוניות שאנחנו צריכים שהכלים הללו יספקו. עבודה עם כלים פופולריים כמו Buffer ו-Hootsuite יאפשרו לכם גם אפשרויות ניהול, פרסום, דיווח ומעקב מתקדמות וגם תמיכה מעולה של הצוות שעומד מאחורי הפלטפורמות.

 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום ממומן בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה גוגל ענן ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו