גיוס ומימון המונים

המומחיות שלנו – לבנות קמפיין מימון המונים שיהיה הפתרון הטוב ביותר בשביל הארגון שלך.

 

איך בונים קמפיין נכון?

הַחָזוֹן

אנו מבינים את הצרכים של המוסדות ומכירים את האתגרים בקמפיין מסוג כזה, יש לנו את הכלים הנכונים להצליח בפלטפורמות ולהגביר את ההצלחה של הקמפיין בחדשנות ויצירתיות.

הַקּוֹנְסֵפְּט

שותפות – נחדד את מסרי השותפות.
רגש – נעודד רגש וחיבור אישי של התורם לקמפיין.
תגמול – התורם מבין ויודע מה הוא מקבל מהתרומה.
שיתוף – נניע ונעודד שיח ברשת סביב הגיוס, ונייצר תחושת שליחות , תוך שימוש בכל הכלים שעומדים לרשותנו, ביח"צ וכלים ייחודיים מתקדמים למגייסים.

הַדֶּרֶךְ

גיבוש אסטרטגיה, מחקר ובידול הקמפיין. בניית קו מנחה ומסרים לקמפיין ואפיון קונספט שיווקי.
קופירייטינג, כתיבה וניסוח מסרים, תכנים ופרסומים, לכל אחד משלבי הקמפיין.
בניית שפה עיצובית לקמפיין ממוקד ומקצועי, גיבוש שפה ייחודית מותאמת על פי פילוח קהלי יעד.

הַדִּיגִיטָל​

ניהול דיגיטל חכם, מתקדם ואפקטיבי. והקמת פעילות הדיגיטל ממוקדת בעזרת בניית טקטיקה בדיגיטל, מיפוי כל הנכסים הדיגיטליים, ליווי בעיצוב ואפיון האתר.

הָעֵרֶךְ

צוות המשרד נעמוד לשירותכם בכל התקופה המקדימה ובמהלך הקמפיין, תוך שותפות מלאה בחשיבה, בליווי האסטרטגי וטקטיקת הפעילות בכל פלטפורמה, בכדי לבדל את הקמפיין מקמפיינים דומים. בעזרת הניסיון הרב שצברנו נוכל להעניק לארגון את המודל האפקטיבי ביותר השירות המושלם ושימת דגש על בחירה והתאמת קהלי יעד ממוקדים ליעדי הקמפיין. שיתוף הפעולה אתנו, יוריד מכם את המאמץ ותוכלו להפנות משאבים חשובים לקידום הארגון.

שלבי הקמפיין

הכרת הארגון

קהל יעד, מאפיין תורמים,

הערכת משאבים ויכולות הארגון

כתובות דוא"ל, מאגר תורמים, מתנדבים, סכום השקעה דיגיטל / פרינט,

הגדרת יעדים ומטרות

פרויקט, חשיפה, שפות קמפיין, סכום יעד, אורך הקמפיין, מאצ'ינג, מסגרת קמפיין, הכל או כלום.

הפקת סטודיו וקריאייטיב​

פלטפורמה באינטרנט אתר / פייסבוק וכו', הפקה - תסריט - צילום סרט – עריכה, תמונות, פרסומים, באנרים, כתיבת תכנים, ניוזלטר, התאמה לתורמים חמים / קרים,

חמ"ל סליקה מתנדבים וטלפניות

תסריטי שיחה, טפסים ידניים למילוי אשראי, טלפניות ומערכת טלפונית, הוראות קבע, סעיף 46.

שותפים לדרך

בזכות אופי הגיוס אנחנו יכולים לרתום אלינו את השותפים הטבעיים שלנו, המעגל הקרוב של הארגון. 

איך מגיעים לקהל הנכון?

קמפיין מוצלח הוא קמפיין מתוכנן בצורה נכונה. יש קמפיינים שנכשלו רק בגלל שלא הוגדר מה היעדים, המסרים והמטרות של הקמפיין.

ניהול קמפיין גיוס המונים מחייב, תכנון מדויק, משלב בניית הנרטיב והמטרה של הקמפיין, עד שלב גיוס הכספים. 

מעניין אתכם קמפיין גיוס המונים? דברו איתנו >>

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו