גוגל משדרגת את עולם הפרסום הדיגיטלי עם כלים מבוססי בינה מלאכותית!

גוגל משדרגת את עולם הפרסום הדיגיטלי עם כלים מבוססי בינה מלאכותית!

בכנס Google Marketing Live 2024, גוגל חשפה מגוון כלים חדשניים המונעים על ידי בינה מלאכותית, שנועדו לשדרג את עולם הפרסום הדיגיטלי ולעזור לעסקים להפיק את המרב מקמפיינים.

הכלים החדשים כוללים:

  • יצירת מודעות מותאמות אישית: פשוט הזן את פרטי המותג שלך ותן ל-AI של גוגל ליצור מודעות מותאמות אישית עבור פלטפורמות שונות, תוך שמירה על עקביות מותגית לאורך כל המסע.
  • עריכת תמונות מוצרים: נמאס לכם להתעסק בעריכת תמונות מוצר? כעת, ניתן להשתמש בפקודות טקסט פשוטות כדי להסיר רקע, להתאים תאורה, ואף להוסיף אובייקטים – הכל בתוך ממשק נוח.
  • יצירת סרטונים קצרים מתמונות: הפכו תמונות סטטיות לסרטונים קצרים ומושכים בעזרת כלי חדש המונע על ידי בינה מלאכותית. מושלם ליצירת מודעות דינמיות וקידום מוצרים ברשתות חברתיות.
  • עדכון פרופילים עסקיים: גוגל מציגה פורמט ויזואלי חדש לפרופילים עסקיים, המאפשר לכם להציג את המותג שלכם בצורה ייחודית ומרתקת יותר.
  • הצגת בגדים על דגמים שונים: תנו ללקוחות שלכם לראות איך הבגדים שלכם נראים על דגמים בעלי מידות גוף שונות, צבעי עור ותסרוקות – חווית קנייה אינטראקטיבית שתוביל ליותר המרות.

יתרונות השימוש בכלים החדשים:

  • שיפור היצירתיות: הבינה המלאכותית של גוגל פותחת אפשרויות חדשות ליצירת מודעות מרתקות וייחודיות, שתתפוס את תשומת הלב של הלקוחות.
  • שיפור הביצועים: הכלים החדשים מסייעים במיקוד המודעות לקהל הנכון בזמן הנכון, תוך מיטוב תוצאות הקמפיינים והגדלת ה-ROI.
  • חיסכון בזמן ובמשאבים: אוטומציה של משימות עריכת תמונות, יצירת סרטונים וקידום עסקים חוסכת זמן יקר מאפשרת לכם להתמקד במה שחשוב באמת – ניהול העסק שלכם.
  • שמירה על אחידות מותגית: כל הכלים החדשים פועלים תוך שמירה על עקביות מותגית לאורך כל חוויית הלקוח.

דוגמאות לשימוש בכלים:

  • חנות בגדים מקוונת יכולה להשתמש ביצירת מודעות מותאמות אישית כדי להציג לכל לקוח מודעות עם בגדים בסגנון ובמידות הרלוונטיים עבורו.
  • מסעדה יכולה להשתמש ביצירת סרטונים קצרים מתמונות סטטיות כדי להציג את המנות המיוחדות שלה בצורה תיאבון ומפתה.
  • בעל עסק מקומי יכול להשתמש בפרופיל עסקי מעודכן כדי להציג את המיקום שלו, שעות הפתיחה ופרטי התקשרות בצורה ברורה וקלה לזיהוי.

לסיכום:

הכלים החדשים מבוססי הבינה המלאכותית של גוגל מציעים לעסקים בכל הגדלים הזדמנות ייחודית לשדרג את קמפייני הפרסום הדיגיטליים שלהם, לשפר את היצירתיות והביצועים, לחסוך זמן ומשאבים, ולשמור על אחידות מותגית לאורך כל חוויית הלקוח.

המאמרים הקראים ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו