איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות.

עסקים שנהנים מהמשבר – כמו עסקים שהיו מבוססים על משלוחים או מוכרים מסיכות ואלכוג'ל.

עסקים ששורדים עם המשבר – חנויות פיזיות שעברו טרנספורמציה דיגיטלית מאופליין לאונליין והצליחו לעבור את המשבר בצורה סבירה תוך התאמה של הנכסים הדיגיטליים והקמפיינים לתקופה.

והכי כואב אלו העסקים שניזוקו מהקורונה – מדובר בעסקים שלא הספיקו להשלים את המעבר לדיגיטל, או לא התארגנו על כל האופרציה של מחסן ומשלוחים.

השאלה החשובה ביותר שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא "איך הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים?"
לפעמים הדרך הטובה ביותר היא לא להמציא את הגלגל מחדש, ולכן ההמלצה שלנו ללקוחות שרוצים לעבור לדיגיטל או לשפר קמפיינים היא לעשות "מחקר מתחרים"
בדיקה מהירה של המתחרים שלנו יכולה לספר לנו הרבה על התחום ומה כדאי לנו לעשות, כשנסרוק את התחום ברשת נוכל להבין טוב יותר מה הלקוח עובר עד שהוא מגיע אלינו, ודרך זה לבנות את האסטרטגיה השיווקית המתאימה בדיוק לעסק שלנו.

 

קבלו את הרשימה איך לבצע את המעבר לדיגיטל בצורה נכונה 

 

מחקר מתחרים

איך בתחום שלי הרוויחו – בדיקה מהירה של המתחרים שלנו יכולה לספר לנו הרבה על התחום, תמיד כדאי לבדוק ובעיקר בימים האלו.

מה אני יכול להרוויח מהקורונה – טוב לא לעשות מהקורונה לימונדה, אבל אפשר לנצל את ימי הבידוד לשיווק מוצרים שהמבודדים צריכים. בין אם זה משחקי קופסא לילדים, או פרסום לציבור חרדי.

מה הרווחתי – ואם לא הרווחתי, למה?

 

אסטרטגיה עסקית

בניית משפך שיווקי נכון – מעבר על המשך הרשימה כאן, ובניית המערך בצורה נכונה.

איסוף וריכוז דאטה – איסוף של התכתבויות דוא"ל ישנות עם לקוחות וריכוז מספרי טלפונים (בהתאם לחוק הספאם) לריטרגטינג, שליחת ניוזלטר והודעות.

גאנט פעילות בדיגיטל – היום אני כבר יודע מה אני אעשה בעוד חודש, הכל כתוב בגאנט.

זה הזמן לשיתופי פעולה – הרבה עסקים מחפשים דרכים לא קונבנציונליות להתפתח, לא להתבייש ולצאת מהקופסא בשביל שכולנו נרוויח.

 

בניית נכסים דיגיטליים

דף פייסבוק – אם לא עשיתם את זה, הרשת החברתית הגדולה בעולם עדין מחכה לכם.

פרופיל לינקדין – אם הלקוחות שלכם שם, מומלץ להיות גם שם.

פרופיל באינסטגרם – יש מצב שהלקוחות שלכם נמצאים שם, ואתם לא נמצאים שם בשבילם.

חשבון מודעות בפייסבוק

דף נחיתה / אתר

הקמת חשבון Goggle Ads

בניית מערך ניוז לטר

 

טקטיקה ומוכנות בעורף

בדיקת מערך משלוחים

אספקה וספקים חילופיים

עבודה מרחוק

סליקה אינטרנטית

אוטומציות

עבודה עם פרילנסרים

 

אם יש לך הארות או שאלות על המאמר אשמח לשמוע עליהם בתגובות למטה!

אם אהבתם את המאמר, יש מצב שיש לכם חברים שגם יאהבו את זה ואולי זה יעזור להם. שתפו אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו