'אני רוצה שתפגיז פרסומות בפייסבוק כל יום'

בנוהל, המחשבה הזו רצה לי בראש לשנייה "כמשרד דיגיטל מה אכפ'ת לך, הוא משלם אתה עושה, מה אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בהסברים?!"

זה קרה כשישבנו במשרד, והוא אמר 'אני רוצה שתפגיז לי פרסומות למבצעים כל יום'
מבחינת הלקוח הוא רוצה מהפייסבוק כסף כאן ועכשיו, איך אני משכנע אותו שהפיד של הגולשים לא לוח פרסום.

הפעם החלטתי לחרוג מהנאום הקבוע שלי על פילטר פרסומות במוח, וללכת על הסבר פשטני.
לקחתי לגימה מכוס הקפה והתחלתי לנאום בפתוס.
"פייסבוק זה לא קניון, אנשים לא מסתובבים בפייסבוק עם כרטיס אשראי ביד, ובכל זאת אנחנו רואים שהרבה עסקאות מגיעות מהפרסום שלנו בפייסבוק.
הגולש שלך רוצה "שתפנק" אותו בתוכן מעניין, מרגש, מצחיק ולפעמים מאתגר, ובמסגרת החיזורים הוא מצידו יהיה נאמן למותג שלך, עסק לא יכול לבנות את המיתוג שלו רק על מבצעים, 
מי קונה ספיד-סטיק מהפראם לא במבצע? רק מי שתקוע, בשביל לייצר עוקבים נאמנים, שיהפכו ללקוחות מייצרי הכנסה ולא סטוקרים של מבצעים, צריך להשקיע בתוכן עם משמעות לגולש, לעדכן טיפים, עצות וערך מוסף, לא רק מבצעים. אם תשקיע בהם, הם ישקיעו ויזכרו את מס' כרטיס האשראי כשיראו פרסום שלך."


"טוב, אז תכתוב טיפים למבצעים עם ערך" ענה לי

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו