סיפורי הצלחה

בין לקוחותינו

איחוד הצלה

איחוד הצלה

'איחוד הצלה' הינו ארגון מתנדבים לאומי להצלת חיים. מתנדבי 'איחוד הצלה' מטפלים במקרי חרום רפואיים ללא הבדל דת, גזע ומין המתרחשים בסמוך למקום המצאם, ופועלים בתאום מלא עם כלל הגורמים הפועלים למען הצלת חיים, במהירות, במסירות ובמקצועיות.

JTI מכללת שוק ההון – למסחר נכון באונליין

הנבחרת של JTI מזמינים אותך ללמוד באינטרנט בלי לצאת מהבית, בשעות שנוח לך, בקצב שלך ובמחירים חסרי תקדים. המרצים שלנו משלבים ידע עיוני מעמיק עם ניסיון מעשי עשיר במסחר בשוק ההון. הידע והניסיון הרב אותו צברו במהלך השנים יעמוד לרשותך על מנת להפוך אותך למקצוען בתחום JTI מאפשרת ליישם את הידע הנלמד בליווי צמוד של המרצים שלנו.

קמפוס שטראוס

קמפוס שטראוס הוקם מתוך מטרה להעניק אפשרויות פרנסה רחבות המותאמות לדרישות שוק העבודה וזאת יחד עם שימור האווירה החרדית האותנטית וערכי היהדות הנאמנה. זוהי המסגרת החרדית הראשונה הנותנת מענה אמיתי לסטודנט החרדי, ומשלבת רמה מקצועית גבוהה של המכללה האקדמית הדסה יחד עם הקפדה ללא פשרות בכל הנוגע להלכה היהודית, ההשקפה התורנית והחברה האיכותית.

מן המיצר

מן המיצר

עמותת מן המיצר – סיוע לנפגעי עבירה במגזר החרדי הוא הארגון הראשון במגזר החרדי, המעניק בהתנדבות ייעוץ ולווי לנפגעים ונפגעות תקיפה מינית בצד המשפטי ובצד הנפשי. הארגון הוא וולנטרי ופועל משנת 2012, נושא את קולם בפני החברה הישראלית בכלל והחברה החרדית בפרט, בפני רשויות החוק ומערכת המשפט ופועל ליצירת חברה מוגנת ובריאה יותר בכל הקשור למודעות

ארגון חיינו

ארגון 'חיינו' - הסניף הישראלי של ארגון "חי-לייפליין"-Chai-Lifeline העולמי, פועלת לסייע לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. פעילותה של העמותה מקיפה את כל התחומים הקשורים למחלת הילד ולהתנהלות בני המשפחה במהלך תקופת האשפוז, השהות בבית והריפוי,

טהרת הבית

מדרום ועד צפון, מבסיס חיל האוויר עובדה הסמוך לאילת, ועד לישוב אבני איתן שברמת הגולן, פרושים עשרות המקוואות של ארגון טהרת הבית ומפיצים את בשורת הטהרה בישראל.

ספר "החובש"

'החובש' הוא ספר לימוד מקצועי ומקיף המיועד לכל מי שרפואת חירום מעניינת אותו. הספר מכיל מידע עדכני ומפורט, לאמא המעוניינת ללמוד על מצבי חירום ביתיים, לחובש ולחובש בכיר.

אשר בן ישי

אשר בן ישי – שמאות מקרקעין

המשרד פעיל מזה כעשרים וחמש שנים וצבר נסיון רב בהערכות שמאות נכסים בתחומים מגוונים כגון: מגורים, מיסחר, מלונאות, תעשיה, מיסוי מקרקעין, הכנת טבלאות איזון, תמ" 38, פינוי בינוי, עמידר, מושבים, משקים, הרחבות במושבים, הערכת חטיבות קרקע גדולות ועוד.

הכל בקול

"הכל בקול" – המרכז הירושלמי לפיתוח קול – נוסד לפני עשור ע"י הגב' שרה אסולין, מתוך שאיפה להקים מסגרת מקצועית לבנות ונשים, ללימודי פיתוח קול ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מושלמת למגזר החרדי.

קטקטים – מתנות | גרפיקה | הדפסה

מחפשים רעיון מקורי להדפסה או מתנה? רוצים ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של מוצרים בהדפסה אישית? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בקטקטים-מתנות והדפסה על מוצרים, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של הדפסות ומתנות אישיות לכל מטרה.

הרציג נדלן

הרציג נדל"ן

כל אחד יכול להשקיע בנדל"ן. כל אחד גם יכול לעשות זאת בסכומים קטנים. אבל רק אנחנו מציעים לך את מודל ההשקעות המושלם שלפני הכל שומר על הכסף שלך. ניהול ההשקעות האמין שלנו, המודל ההוגן שאינו כולל דמי ניהול ומאפשר לך ליהנות מתשואות מובטחות מראש באחריות, וכמובן בחירת ההשקעות הקפדנית – יוצרות את התנאים המושלמים להשקעה בטוחה.

טקטון

טקטון

חברת נדל“ן בוטיק צעירה שמתמקדת בפרויקטים איכותיים למגורים. לשיטתנו נדל“ן הוא אמנות. ובאמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה. אנחנו משתדלים להעניק ללקוחות שלנו בית מעוצב ומותאם לצרכי המשפחה וחוויית קניה אחרת- טובה, מרגיעה ונעימה. הצוות שלנו מביא לשולחן מקצוענות, יצירתיות וניסיון רב.

דירה ברגע – איחוד הצלה

ההגרלה השנתית של איחוד הצלה מנגישה לכולנו את הזכות והסיפוק בהצלת חיים, כל הכסף שנאסף ממכירת הכרטיסים משמש לקניית ציוד רפואי מציל חיים, החל מערכות החייאה לילדים ועד אופנולנסים ליחידת האופנועים של איחוד הצלה. לדוגמה: הכסף מהכרטיסים שיהודה בן ה-30 מירושלים קנה לחופשה חלומית במלון, הצילו את יואב בן ה-5 מפתח תקווה שנפגע בתאונת דרכים מרכב חולף, ונזקק לטיפול ראשוני מציל חיים.

ישיבת מיר

הישיבה נחשבת כאחת הישיבות הראשונות שנוסדו במתכונת הישיבה החדשה, שנייה לישיבת וולוז'ין. נוסדה בעיר מיר שבבלארוס על ידי הרב שמואל טיקטינסקי, לפני שנת ה'תקע"ה, 1815. הישיבה נמנתה עם "ישיבות המוסר" שאימצו את תנועת המוסר. סגנונה הלימודי הושפע מתלמידי ראשי ישיבות שונים שהגיעו ללמוד בישיבה והביאו עמם את סגנון לימודם של רבותיהם, וצביונה המוסרי אף הוא הושפע מתנועת תלמידים זו, בעיקר בוגרי ישיבת סלובודקה שנשלחו לישיבה בידי הסבא מסלובודקה.

עיגול לטובה

מה זה אומר לעגל לטובה? בכל קניה בכרטיס האשראי שלך יעוגל סכום הקניה לשקל הקרוב ואותן אגורות ייתרמו ישירות לעמותות אותן בחרת. לבחירתך 155 עמותות. לדוגמא: קנית ב- 78.60 ₪? שילמת 79 ₪. תרמת 40 אג'!

קרן ישראלייף

קרן "ישראלייף" מהווה ארגון גג לגופי החירום ההתנדבותיים בישראל. היא מגייסת עבורם משאבים, תומכת בפעילותם, מאגדת אותם במקרה הצורך ומעמידה לטובתם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שנדרשת לביצוע משימותיהם.

ידידות טורונט

עמותת ידידות טורונטו, מיסודה של קרן פרידברג הקנדית, פועלת להעצמת אוכלוסיות מהפריפריה החברתית בישראל. העמותה מזהה פערים ברשת הביטחון החברתית שמעניקים המדינה וארגוני המגזר השלישי ומפתחת מודלים חדשים ואפקטיביים למתן מענה מתאים.

קבילת בני תורה ועבודה

קהילת בני תורה ועבודה

קהילת בני תורה ועבודה – נווה יעקב מייצגת קהילות רבות המשלבות בין מסורת לחידוש. הקהילה הוקמה על ידי קבוצת חברים שחיפשו מענה ראוי לחרדים העובדים שלא מוצאים ביטוי בקהילות המסורתיות, כבית ראוי לבוגרי ישיבות חרדיות העובדים לפרנסתם, בקהילה אנו מעודדים שיתוף פעולה ופעילות עם תושבי שכונת נווה יעקב תוך שילוב דעת תורה, יחד עם ערכים ישראליים, אהבת הארץ ושמירת יחודיות מאפייני בני הקהילה.

איחוד הצלה אוקראינה

איחוד הצלה אוקראינה

ארגון איחוד הצלה אוקראינה החל את דרכו כארגון רפואי המגיש שירותי רפואת חירום, הפך עד מהרה לאיש קשר בין אוקראינה היהודית לבין המרכזים היהודיים בכל העולם, כשכל יהודי אוקראיני מכיר והסתייע על ידו.

מגן לחולה

עמותת מגן לחולה בהנהלת הרב בני פישר מסייעת בייעוץ ליווי וציוד רפואי מציל חיים

בית באומן

הגרלת בית באומן

לראשונה בהיסטוריה תיערך הגרלת ענק 'בית באומן' על דירת 3 חדרים בשווי 420,000 ₪ במתחם המגורים היוקרתי ביותר באומן 'אזמרה' קרוב לציון רבינו. דירה שתחסוך לכם אלפי שקלים מידי שנה, לצד האפשרות להשכיר אותה והיא תעניק לכם ביטחון כלכלי.

איחוד האמבולנסים

איחוד האמבולנסים הפרטיים נוסד במטרה להוות גוף מקצועי המאגד את חברות האמבולנסים הפרטיים בכדי לקדם את מעמדן ואת האינטרסים החשובים להם ולמדינה.

הזנקים – האצה חרדית להייטק

תכנית הזנקים – האצה חרדית להייטק, מציעה לך ליווי אישי וכלכלי משלב הלימודים עד להשתלבות במשרות נחשקות בליבת תעשיית הייטק. התכנית מלווה על ידי חברות הייטק מובילות לצורך השמה במשרה איכותית.

אבי בר לב - אביבים

אביבים – אמנות בגבס

אביבים - מעיצוב למציאות במהלך 12 שנות ניסיונינו, שיתפנו פעולה עם גדולי המעצבים והמעצבות, ויישמנו בפועל רעיונות מיוחדים ומורכבים מאוד לכדי מציאות מרהיבה! והכל בעזרת ציוד אולטרה מקצועי, צוות מיומן, ידע עשיר, ובצירוף ניסיון ומקצועיות בלתי מתפשרת! אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולתאם פגישה, שלכם, אבי בר לב

ספרי תורה ירושלים

מכון הסת"ם הגדול בעולם מכון ספרי תורה ירושלים פועל מספר שנים בתחום הסת”ם בארץ ובעולם בהנהלת רחמים חאוי.

יחידות האיתור והחילוץ הישראליות

יחידות האיתור והחילוץ הישראליות

יחידות החילוץ בישראל פרוסות מהצפון ועד הדרום, מאומנות ופועלות בהתנדבות, לאיתור, חילוץ והגשת טיפול רפואי ולפינוי מטיילים, אזרחים, תיירים וחיילים שאיבדו דרכם בתנאי שטח קשים, נקלעו לסכנות או נפגעו באסון / פגעי טבע ועוד.

ישיבת הולילנד

ישיבת הולילנד

צוות הישיבה והעומדים בראשה חרטו על דגלם "הצלת נפשות!" מניעת נשירה ונוער קצה בכל דרך אפשרית הענקת תמיכה, חום הכלה, הבנה וכבוד הדדי לכל בחור בנית בסיס רוחני איתן, לקראת היציאה בעז"ה לחיים.

ארגון 'בני הישיבות'

מוסדות 'אהבת ציון'

ראש עיריית ירושלים משה ליאון

בשנת 2018 משה ליאון נבחר לראשות עיריית ירושלים

"טוב" התנועה החרדית חברתית

תנועת שס

תנועת ש"ס

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו