היום יותר מתמיד, העולם הפך להיות מהיר, זמין ומתחדש מידי יום. בשביל להצליח בפרסום בדיגיטל, חייבים להיות רגישים לכל תזוזה והתקדמות בענף. מחלקת הדיגיטל במשרד מפתחת אסטרטגיות שיווק ייעודיות בהתאם לפלטפורמת בה יפעלו הקמפיינים, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יו טיוב, אאוטבריין וטאבולה, לינקדין, טוויטר ומערכות נוספות, תוך שימת דגש על בחירה והתאמת קהלי יעד ממוקדים ליעדי הקמפיין. צוות הדיגיטל במשרד, מומחים בהקמת קמפיינים, גיוס המונים, קידום וניהול אתרים SEO, כתיבת תוכן שיווקי, אופטימיזציות ואיסוף לידים איכותיים, את המחלקה מנהל משה אסולין.