• דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
Menu
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
דיגיטל מדיה
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"
ראשי » ניהול אתרים » "יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח. 

 

לפעמים, זה נכון, משרד הפטנטים עמוס בקלסרים על מוצרים שלא הגיעו לשלב הפרוטו-טייפ. 

אבל, לרוב מדובר בבאג בשלב השיווק. 

בדרך כלל בעסקים בינוניים התקציבים בשיווק מוגבלים, והתזוזה שלהם נמדדת לפי תוצאות ויכולת קיבולת של העסק. 

 

אם פעם היינו מעלים בפרוספקטים מספר טלפון ולידו "חייגו עכשיו" היום בעידן הדיגיטלי קל יותר לייצר מיקס בין שלב השיווק והמכירה, וההנעה לפעולה תהיה 'קנה עכשיו' (דרך האתר) 

למרות זאת חשוב להבדיל בין פעולת השיווק והמכירה, בשביל שנוכל ליצור משפך שיווקי נכון. 

בתהליך השיווק אנחנו יוצרים את הביקוש והמודעות למוצר שלנו. 

ובתהליך המכירה, המטרה היא לסגור את העסקה. 

 

בתהליך השיווק אנחנו אם נצבע את הלידים שלנו בצבעים

אז יש לנו את הלא מודעים למוצר – לידים קרים = כחולים. 

ואלו המכירים את המוצר שלנו וכשהם פונים אלינו הם כבר לידים חמים = אדומים. 

 

בשביל שנהפוך את הכחולים לאדומים, אנחנו צריכים 

  1. לזהות את הבעיה והצורך למוצר. 
  2. להבין ולהגדיר את קהל היעד שיכול להשתמש במוצר שלנו כפתרון, לדוגמה אם אנחנו רוצים לפרסם בדיגיטל לחרדים. 
  3. בעזרת פרסום ממוקד בעל ערך (אם לא ניתן ערך טוב לגולש הוא ימשיך הלאה ולא יתעניין בפרסום שלנו) להכיר לקהל הרלוונטי את המוצר (במילים אחרות, נסביר לו למה הוא צריך את זה ולמה זה חסר לו בחיים)
  4. להניע אותו לפעולה, לצרוך את המוצר שלנו. 

תהליך המשפך השיווקי הזה לפעמים יהיה ארוך יותר, עם שלבים בפרסום, (טיזר > מודעות 1 > מודעות 2 > הנעה לפעולה) לעומת זאת לפעמים התהליך יהיה קצר בפוסט אחד נסגור את כל הפינות, הכל תלוי במוצר, בצורך ובתקציב השיווק שלנו. 

ככל שנכיר את הקהל ונבנה את הפרסום בצורה ממוקדת יותר, כך נתעל את תקציב השיווק ללקוחות רלוונטיים בלבד.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

המאמרים הנקראים ביותר
חדשות בתחום שלנו

חדשות בתחום שלנו

כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים
מילון מושגים

מילון מושגים

יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם
מתקפה על אתרים ישראליים

מתקפה על אתרים ישראליים

משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום
פוסט שאלה

פוסט שאלה

לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה
איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבעל עסק שמנהל דף פייסבוק זה "חסימה יצירתית" לפעמים
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!" התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח.    לפעמים,
כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

קידום אתרים במנועי החיפוש ושיפור הנראות שלהם בדפי תוצאות החיפוש היו מאז ומתמיד פעולות מאתגרות, שהצריכו חשיבה, תכנון וביצוע מוקפדים.
איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?​

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות. עסקים שנהנים מהמשבר - עסקים ששורדים עם המשבר - והכי כואב אלו העסקים שניזוקו
לתפקד בסביבה וורטואלית

לתפקד בסביבה וורטואלית

נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת
איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות. אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

רוצים להשאר מעודכנים?

קבלו טיפים מעולים לקידום בדיגיטל

מפת אתר

  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות
Menu
  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות

קצת עלינו

משרד פרסום דיגיטל למגזר חרדי, מומחים בפרסום והקמת קמפיינים במנועי חיפוש, ברשתות החברתיות וקידום אתרים. ביכולתנו לקדם ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה בדיגיטל ולהגדיל לכם את ההזדמנויות ברשת להקפיץ את העסק שלך קדימה.

קפצו אלינו לקפה

  • המשרד שלנו בירושלים – סולם יעקב 10
  • דוא"ל: [email protected]
  • טלפון: 050-673-6863
Twitter
Facebook
Dribbble
Youtube
Pinterest
Medium

© 2016 נבנה על ידי דיגיטל מדיה

גלילה לראש העמוד

ההזדמנות שלך לעבור לדיגיטל!

מחכים לך עם מבצעים משתלמים במיוחד