• דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
Menu
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
דיגיטל מדיה
איך הקורונה תפסה אתכם?​
ראשי » ניהול אתרים » איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?

משה אסולין

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות.

עסקים שנהנים מהמשבר – כמו עסקים שהיו מבוססים על משלוחים או מוכרים מסיכות ואלכוג'ל.

עסקים ששורדים עם המשבר – חנויות פיזיות שעברו טרנספורמציה דיגיטלית מאופליין לאונליין והצליחו לעבור את המשבר בצורה סבירה תוך התאמה של הנכסים הדיגיטליים והקמפיינים לתקופה.

והכי כואב אלו העסקים שניזוקו מהקורונה – מדובר בעסקים שלא הספיקו להשלים את המעבר לדיגיטל, או לא התארגנו על כל האופרציה של מחסן ומשלוחים.

השאלה החשובה ביותר שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא "איך הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים?"
לפעמים הדרך הטובה ביותר היא לא להמציא את הגלגל מחדש, ולכן ההמלצה שלנו ללקוחות שרוצים לעבור לדיגיטל או לשפר קמפיינים היא לעשות "מחקר מתחרים"
בדיקה מהירה של המתחרים שלנו יכולה לספר לנו הרבה על התחום ומה כדאי לנו לעשות, כשנסרוק את התחום ברשת נוכל להבין טוב יותר מה הלקוח עובר עד שהוא מגיע אלינו, ודרך זה לבנות את האסטרטגיה השיווקית המתאימה בדיוק לעסק שלנו.

 

קבלו את הרשימה איך לבצע את המעבר לדיגיטל בצורה נכונה 

 

מחקר מתחרים

איך בתחום שלי הרוויחו – בדיקה מהירה של המתחרים שלנו יכולה לספר לנו הרבה על התחום, תמיד כדאי לבדוק ובעיקר בימים האלו.

מה אני יכול להרוויח מהקורונה – טוב לא לעשות מהקורונה לימונדה, אבל אפשר לנצל את ימי הבידוד לשיווק מוצרים שהמבודדים צריכים. בין אם זה משחקי קופסא לילדים, או פרסום לציבור חרדי.

מה הרווחתי – ואם לא הרווחתי, למה?

 

אסטרטגיה עסקית

בניית משפך שיווקי נכון – מעבר על המשך הרשימה כאן, ובניית המערך בצורה נכונה.

איסוף וריכוז דאטה – איסוף של התכתבויות דוא"ל ישנות עם לקוחות וריכוז מספרי טלפונים (בהתאם לחוק הספאם) לריטרגטינג, שליחת ניוזלטר והודעות.

גאנט פעילות בדיגיטל – היום אני כבר יודע מה אני אעשה בעוד חודש, הכל כתוב בגאנט.

זה הזמן לשיתופי פעולה – הרבה עסקים מחפשים דרכים לא קונבנציונליות להתפתח, לא להתבייש ולצאת מהקופסא בשביל שכולנו נרוויח.

 

בניית נכסים דיגיטליים

דף פייסבוק – אם לא עשיתם את זה, הרשת החברתית הגדולה בעולם עדין מחכה לכם.

פרופיל לינקדין – אם הלקוחות שלכם שם, מומלץ להיות גם שם.

פרופיל באינסטגרם – יש מצב שהלקוחות שלכם נמצאים שם, ואתם לא נמצאים שם בשבילם.

חשבון מודעות בפייסבוק –

דף נחיתה / אתר –

הקמת חשבון Goggle Ads –

בניית מערך ניוז לטר –

 

טקטיקה ומוכנות בעורף

בדיקת מערך משלוחים

אספקה וספקים חילופיים

עבודה מרחוק

סליקה אינטרנטית

אוטומציות

עבודה עם פרילנסרים

 

אם יש לך הארות או שאלות על המאמר אשמח לשמוע עליהם בתגובות למטה!

אם אהבתם את המאמר, יש מצב שיש לכם חברים שגם יאהבו את זה ואולי זה יעזור להם. שתפו אותם.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

המאמרים הנקראים ביותר
חדשות בתחום שלנו

חדשות בתחום שלנו

כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים
מילון מושגים

מילון מושגים

יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם
מתקפה על אתרים ישראליים

מתקפה על אתרים ישראליים

משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום
פוסט שאלה

פוסט שאלה

לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה
איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבעל עסק שמנהל דף פייסבוק זה "חסימה יצירתית" לפעמים
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!" התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח.    לפעמים,
כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

קידום אתרים במנועי החיפוש ושיפור הנראות שלהם בדפי תוצאות החיפוש היו מאז ומתמיד פעולות מאתגרות, שהצריכו חשיבה, תכנון וביצוע מוקפדים.
איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?​

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות. עסקים שנהנים מהמשבר - עסקים ששורדים עם המשבר - והכי כואב אלו העסקים שניזוקו
לתפקד בסביבה וורטואלית

לתפקד בסביבה וורטואלית

נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת
איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות. אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

רוצים להשאר מעודכנים?

קבלו טיפים מעולים לקידום בדיגיטל

מפת אתר

  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות
Menu
  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות

קצת עלינו

משרד פרסום דיגיטל למגזר חרדי, מומחים בפרסום והקמת קמפיינים במנועי חיפוש, ברשתות החברתיות וקידום אתרים. ביכולתנו לקדם ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה בדיגיטל ולהגדיל לכם את ההזדמנויות ברשת להקפיץ את העסק שלך קדימה.

קפצו אלינו לקפה

  • המשרד שלנו בירושלים – קניון רמות
  • דוא"ל: [email protected]
  • טלפון: 050-673-6863
Twitter
Facebook
Dribbble
Youtube
Pinterest
Medium

© 2016 נבנה על ידי דיגיטל מדיה

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו
גלילה לראש העמוד

ההזדמנות שלך לעבור לדיגיטל!

מחכים לך עם מבצעים משתלמים במיוחד