• דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
Menu
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
דיגיטל מדיה
בידול – זה שם המשחק
ראשי » ניהול אתרים » בידול – זה שם המשחק

בידול – זה שם המשחק

 

נתניהו התבדל מדרעי, בנט הקצין מביבי דגל התפזרו מאגודה, אגודה התבדלו סתם ככה ועוצמה היו מול כולם.

אם עבמ היה נוחת במדינה והיינו מספרים לו שהמפלגות שאנחנו מכירים כימין, הם גוש אחד במפה הפוליטית, בטח היה בהלם מעוצמת הירי בתוך הנגמש.

אבל לדעתי דווקא זה היה המהלך ששינה את המשחק ועודד הצבעה בתוך הגוש.

בעוד בפעמים הקודמות כמעט כולם נזהרו 'מירי בתוך הנגמש' (חוץ מדרעי שהלך באסטרטגיה חכמה עם 'חיבוק דוב' לביבי ובידול מהתחלה בטיקט של מזוזה) הפעם כולם נלחמו בכולם בפרהסיה.

בימין היה כאילו בוקה ומבולקה, ראינו מאבקים וריתוקים שלא היו מביישים קרב מדמם ב-UFC

ובצד השמאלי, דיי נרדמו, השמאל ליטף את האגו של השמאל.
כאילו לשמאל עשה טוב לראות את מלחמות הימין וברשתות איחלו 'הצלחה במלחמה לכל הצדדים'

וכשהתחילו שם להבין שבמלחמת המוטיבציה הזו גווקא הם המפסידים, ראינו בזירת השמאל קרבות בוץ מאולצים, כאילו 'המבוגר האחראי' מנסה לקנות אותנו עם סרטון טיק-טוק עדכני.

במקביל נתניהו הלך על מהלך אסטרטגי אמיץ, הוא הניח את רוב הביצים בסל אחד "להוציא ליכודניקים מהבית" הוא פחות פנה אל הקולות הצפים, או התאמץ לקושש קולות מהשמאל, את שאר הביצים הוא שם בהורדת מוטיבציה לשמאל לצאת ולהצביע במונח שטבע "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי" שזה למעשה שחזור של בידול מוקצן מלפני כמה שנים של 'ביבי או אחמד טיבי'

כשבקופטיט של כחול לבן הבינו ששוב המומנטום עובר לצד השני הגנרלים ניסו 'להוריד את הכפפה' ולהקביל בין נתניהו לארדואן, לפי התגובות ברשת הציבור כנראה חשב שזו הייתה הקבלה מאולצת בטעם רע וחלק מיושבי הגדר נהרו אל ביבי, או קיבלו תחושה של חוסר בשלות שלכחול לבן להנהגה והעדיפו להסתכל מהצד.

כך יצא שמי שהצליח מהתחלה להתבדל מספיק טוב בלי איחודים מאולצים (אני חושב שעמיר פרץ ממש צדק בטענה שהשלם קטן מסך חלקיו) דווקא הצליח לשרוד את המערכה הזו.

לפני כמה שנים באחת הכתבות על הדיגיטל בפוליטיקה אמרתי משהו שעדכני עדין להיום, 'תעצבן, תכעיס או תן לי משהו לשנוא, כך תניע אותי לפעולה ברשת'

וכך באמת היה בצד הימני, כולם שלחו חיצים לכולם, לא היית צריך לחפש מישהו שאתה לא שונא בשדות זרים, היה לך מספיק את מי לשנוא ולאהוב בצד הימני של המפה.
כל אחד עשה לעצמו בידול מספיק חזק שלא יטעו מי בוחר במי. ולמה.

ואיך זה קשור לעסקים שלנו?

לפני שמתחילים מיתוג לעסק אנחנו בודקים בדיוק כמו בפוליטיקה, את מי הוא אמור לייצג ומה חשוב להם לראות בו.
ככל שנגדיר בצורה מדוייקת יותר מי אנחנו ומה המענה שהמוצר שלנו נותן, הלקוחות יצליחו להתחבר טוב יותר למותג שלנו.

'השאלה' שאני שואל רגע לפני שבונים בריף לקמפיין, היא שאלה שלדעתי כל עסק חייב לשאול ולהבין מה משמעות של התשובה שלו.

אם המוצר שלך היה בן אדם, ספר לי מי הוא היה?

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

המאמרים הנקראים ביותר
חדשות בתחום שלנו

חדשות בתחום שלנו

כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים
מילון מושגים

מילון מושגים

יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם
מתקפה על אתרים ישראליים

מתקפה על אתרים ישראליים

משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום
פוסט שאלה

פוסט שאלה

לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה
איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבעל עסק שמנהל דף פייסבוק זה "חסימה יצירתית" לפעמים
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!" התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח.    לפעמים,
כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

קידום אתרים במנועי החיפוש ושיפור הנראות שלהם בדפי תוצאות החיפוש היו מאז ומתמיד פעולות מאתגרות, שהצריכו חשיבה, תכנון וביצוע מוקפדים.
איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?​

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות. עסקים שנהנים מהמשבר - עסקים ששורדים עם המשבר - והכי כואב אלו העסקים שניזוקו
לתפקד בסביבה וורטואלית

לתפקד בסביבה וורטואלית

נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת
איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות. אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

רוצים להשאר מעודכנים?

קבלו טיפים מעולים לקידום בדיגיטל

מפת אתר

  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות
Menu
  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות

קצת עלינו

משרד פרסום דיגיטל למגזר חרדי, מומחים בפרסום והקמת קמפיינים במנועי חיפוש, ברשתות החברתיות וקידום אתרים. ביכולתנו לקדם ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה בדיגיטל ולהגדיל לכם את ההזדמנויות ברשת להקפיץ את העסק שלך קדימה.

קפצו אלינו לקפה

  • המשרד שלנו בירושלים – קניון רמות
  • דוא"ל: [email protected]
  • טלפון: 050-673-6863
Twitter
Facebook
Dribbble
Youtube
Pinterest
Medium

© 2016 נבנה על ידי דיגיטל מדיה

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו
גלילה לראש העמוד

ההזדמנות שלך לעבור לדיגיטל!

מחכים לך עם מבצעים משתלמים במיוחד