• דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
Menu
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
דיגיטל מדיה
היום יום חמישי במבצע
ראשי » ניהול אתרים » היום יום חמישי במבצע

היום יום חמישי במבצע

"מבצעים" כן או לא?

ברגעים אלו עשרות שכירים מזמזמים את השיר האלמותי  "היום יום חמישי, היום יום חמישי, יום חמישי, היום יום חמישי" מה שמזכיר שסופ"ש הגיע, שמזכיר יציאה, שמזכירה אלכוהול. ומי שזוכר לפני להתארגן קונה אלכוהול במבצע.

 

לפני שאתם מצקצקים בקולניות ועוברים למאמר הבא, במאמר הזה נבין איזה עוד הקשר יש בין מבצעים ואלכוהול.

האם לדעתכם 'אלכוהול' מעורר או מדכא?

אם נצא הערב לסיבוב פאבים במרכז העיר, יהיה ברור לנו שמדובר במשקה מעורר, לפי כמות החיוכים שיפוזרו סביבנו, נהיה בטוחים שמדובר במעיין הנעורים, משקה האלים, או כמאמר המקורות "יין ישמח לבב אנוש"

אבל כשנחזור כמה שעות מאוחר יותר לאותו מקום, נגלה שאותם אלו שפיזרו חיוכים והסתובבו עם אימוג'י פורימי, פתאום משתלבים בצורה מושלמת עם תחושת העצבות של שלושת השבועות וחורבן בית המקדש.

האלכוהול, הוא משקה מעורר זמני, כל עוד תאי הגוף יקבלו את מנת המחי'ה הזמנית שלהם, השמחה תפרוץ גבולות.
אבל בטווח בארוך, האלכוהול הוא משקה מדכא, מזיק לתאי הגוף, הכבד לא מתחבר לקונספט שלו, והמוח לא משלים עם החיבור איתו.

ואיך האלכוהול קשור למבצעים בעסק שלנו?

כשאנחנו בונים עם לקוח אסטרטגיה לפרסום, תמיד עולה השאלה "מבצעים כן או לא?"
הנחת העבודה שלי היא, שאם התחלת להרגיל את הלקוחות למבצעים, אתה צריך לספק להם מנות קבועות מהם. אחרת, ייסורי תהליך הגמילה כואבים גם לבעל העסק, וגם ללקוח.

הלקוחות מרגישים שהם פראיירים (מי כאן קונה בושם בסופר-פארם במחיר מלא?)
והעסק חייב תזרים כי נתח הרווח ירד, הוא תקוע עם מלאי ועובדים, וזה הופך למעגל שלא נגמר.

אז מה כן?

אני ממליץ על מינון של צ'ייסר מבוקר, מבצע אמור לשרת אסטרטגיה בעסק, ולא להפוך לאסטרטגיה של העסק. אנחנו צריכים לתת ללקוח ליהנות מחוויית קניה מעניינת ורווחית, ולהשאיר לעסק שלנו את האפשרות להרוויח בלי להתמכר ללקוחות של תלושים ומבצעים.
אם החלטנו על אסטרטגית מיתוג, מיצוב או בידול, חלק מהטקטיקות יהיו מבצעים ממוקדים לקהל יעד רלוונטי והמבצעים יהיו בהתאם למסרים השיווקיים, ולא מבצעים רוחביים.

לדוגמה:
אם אנחנו רוצים לייצר דאטה לפני השקת מוצר חדש לציבור חרדי, נוכל לפרסם באופן זמני ומוגבל מוצר במחיר מוזל יותר בפלטפורמות מותאמות וממוקדות, ואת הדאטה נמנף לשיווק ומכירת המוצר החדש.
ושיהיה לחיים.

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

מבצעים משה אסולין עמותות עסקים פייסבוק קידום אורגני שיווק דיגיטלי
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

המאמרים הנקראים ביותר
חדשות בתחום שלנו

חדשות בתחום שלנו

כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים
מילון מושגים

מילון מושגים

יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם
מתקפה על אתרים ישראליים

מתקפה על אתרים ישראליים

משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום
פוסט שאלה

פוסט שאלה

לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה
איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבעל עסק שמנהל דף פייסבוק זה "חסימה יצירתית" לפעמים
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!" התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח.    לפעמים,
כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

קידום אתרים במנועי החיפוש ושיפור הנראות שלהם בדפי תוצאות החיפוש היו מאז ומתמיד פעולות מאתגרות, שהצריכו חשיבה, תכנון וביצוע מוקפדים.
איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?​

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות. עסקים שנהנים מהמשבר - עסקים ששורדים עם המשבר - והכי כואב אלו העסקים שניזוקו
לתפקד בסביבה וורטואלית

לתפקד בסביבה וורטואלית

נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת
איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות. אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

רוצים להשאר מעודכנים?

קבלו טיפים מעולים לקידום בדיגיטל

מפת אתר

  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות
Menu
  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות

קצת עלינו

משרד פרסום דיגיטל למגזר חרדי, מומחים בפרסום והקמת קמפיינים במנועי חיפוש, ברשתות החברתיות וקידום אתרים. ביכולתנו לקדם ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה בדיגיטל ולהגדיל לכם את ההזדמנויות ברשת להקפיץ את העסק שלך קדימה.

קפצו אלינו לקפה

  • המשרד שלנו בירושלים – קניון רמות
  • דוא"ל: [email protected]
  • טלפון: 050-673-6863
Twitter
Facebook
Dribbble
Youtube
Pinterest
Medium

© 2016 נבנה על ידי דיגיטל מדיה

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו
גלילה לראש העמוד

ההזדמנות שלך לעבור לדיגיטל!

מחכים לך עם מבצעים משתלמים במיוחד