• דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
Menu
  • דף הבית
  • קצת עלינו
  • שיווק במגזר החרדי
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
דיגיטל מדיה
5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.
ראשי » ניהול אתרים » 5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

5 דרכים להשפיע על המיתוג העסקי באינטרנט דרך המיתוג האישי ברשתות החברתיות.

יש חשיבות גדולה לבצע תמהיל הנכון בשילוב המיתוג העסקי עם המיתוג האישי באינטרנט

משה אסולין - אסטרטגיה שיווקית ופרסום

נוכחות אישית משמעותית באינטרנט, חשובה לא פחות מפרסום המותג העסקי, ולכן חשוב מאוד לבצע תמהיל נכון בין האישי למותג.
בשיווק העסק שלך, העקרונות הפסיכולוגיים דומים לכל תקשורת אישית כמו האמרה הידועה "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני" שניה אחת דרושה כדי לעבד דעה ראשונית על אדם מרגע שפוגשים אותו, והמיתוג האישי-עסקי יקבע במראה הראשוני שלכם.
בדיוק כמו בתקשורת פנים מול פנים, כל עוד אין לנו יכולת טלפתיות משמעותיות, אי אפשר לגרום לאנשים לחשוב כמונו, לכן חשוב שנציג את עצמנו הכי טוב שיכול להיות, ולקוות שהרושם הראשוני יגרום להם לרצות לעשות איתנו עסקים.
עוד לפני שאנחנו מבצעים עסקים עם הלקוחות, התקשורת השיווקית מושפעת מאיך הקהל רואה אותנו, ומה הרושם שהוא קיבל על היכולות העסקיות שלנו.
הרשתות החברתיות הם כלי עיקרי במיתוג האישי שלנו, בעזרתם נוכל להשפיע משמעותית על התדמית שלנו.

הפייסבוק הוא חלון ראווה.

כשאנחנו מטיילים בשדרת חנויות, בדרך כלל הטריגר שגורם לנו להיכנס לחנות, הוא חלון הראווה. הנכסים הדיגיטליים שלנו הם חלון הראווה שלנו. אתר האינטרנט, הפרופילים החברתיים בפייסבוק אינסטגרם טוויטר ולינקדין פותחים למשתמשים חלון בו הם יכולים לראות את המוצרים שאנו מנסים להציע להם, להתעניין בנו יותר ולנסות להכיר אותנו.

לרוב אלו שנמצאים על שדרת החנויות לא יכנסו אל תוך החנות אם הם לא אהבו מה שהם ראו בחלון הראווה, ולעולם הם לא ידעו כמה אנחנו טובים במה שעשינו םא הם לא יצליחו לראות את היכולות והמוצרים שלנו בחלון הראווה, בגלל שהשם שלנו מוצג בתאורת ניאון מעל הכניסה לחנות, חשוב שהתדמית האישית שלנו תייצג את מה שאנחנו רוצים שידעו על המוצרים שלנו ואיכות השירות.

הכנתי לכם חמישה דברים שכדאי לשים אליהם לב בשביל שנוכל לעשות את השילוב הנכון בין המיתוג האישי עם המיתוג העסקי ארגוני, שיוכל להיות כלי משמעותי ויתרון תחרותי מול המתחרים שלנו.

1. האנשה (מלשון אנושי) של המותג.

מה הסיפור שלך?
יש הרבה עסקים שדומים בדיוק לעסק שלך, הם מוכרים את אותם המוצרים אבל הסיפור הייחודי שלהם, האנשים שמאחרי העסק והבידול זה מה שגרם להם להיות בולטים בתחום שלהם ולמכור יותר.
אנשים אוהבים לקנות אצל אנשים, כשאנחנו חושפים את החיים הפרטיים שלנו ומה שעבר עלינו היום דרך הסטורי באינסטגרם או בסטטוסים ב-WhatsApp (פלטפורמה פופולרית לפרסום במגזר החרדי) באופן קבוע, זה יקל על הלקוחות לקנות כי הם מרגישים שהם קונים מבן אדם אנושי ולא ממותג קר ומרוחק, החיבור הזה יכול להגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות שיהפכו להיות גם הם המשווקים שלך בעזרת המלצות.

2. שיהיה קל למצוא אותנו.

היעוד שלנו בחיים, זה להקל על הגולשים למצוא אותנו, לכן חשוב אוד לעשות קצת עבודת SEO (קידום אורגני) למילות המפתח בהם הגולשים עלולים לחפש אותנו, לדוגמה "משה אסולין דיגיטל מדיה" "משה אסולין שיווק בדיגיטל" תיאור התפקיד שלך, תיאור קצר או תיאור עסקי, בעזרת כלי גוגל שנקרא Search Console תוכלו לדעת בעזרת איזה מילות מפתח הגולשים הגיעו לאתר שלכם.

 

3. לדבר בשפה אחת.

לא פעם קורה לנו כשאנחנו הולכים ברחוב ורואים אדם שנדמה לנו שאנו מכירם, אבל לא מצליחים להיזכר מאיפה.
כשזה קורה לנו בעסקים, יש כאן פספוס של עוד לקוח פוטנציאלי, ולכן חשוב שנהיה עקביים בפרסומים שלנו ברשתות החברתיות, שנדבר 'בגריד אחיד' ליצירת שפה ויזואלית "בתמונת הפרופיל הממותגת" בצורה שתעזור ללקוחות שלנו לזהות מיד שהמותג שלנו קשור אלינו ואנחנו קשורים למותג שלנו. כששומרים על אותה שפה מיתוגית אישית ועסקית, זה יוצר מערכת אמינה וחיבור רגשי אצל הלקוחות.

4. בת'כלס, מה עשית?

את הפוסטים של סיפורי ההצלחה שלבו עם ערך נוסף לגולשים, בסיפורים תנו דוגמאות לדילמות שעלו במהלך תהליך העבודה, ואיך הצלחתם לפתור בעיות מהותיות בשביל הלקוח שלכם, נסו לא להגזים בסיפורי ההצלחה, לרוב זה לא נראה טוב ולא אמין. כשאנחנו מדברים על ההישגים שלנו בצורה אמיתית ולא נפוחה ומוגזמת, עם המלצות אותנטיות של לקוחות מרוצים זה יכול לעזור ללקוחות להגיע להחלטה ולהשתמש בשירותים שלנו. זה יעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים, ויכול לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות יותר.

5. שמרו על קשר.

בשביל לעשות שימור לקוחות נכון, צריך לדבר בגובה העיניים, הלקוחות שלך רוצים לשמוע את הקול שלך, ולא רק פורמלי מקצועי, אלא יותר ברמה האישית "מה נשמע" זו לא שאלה מוזרה, אם באמת מתכוונים להקשיב לתשובה.
שמרו על פעילות ברשת, הגיבו לחברים ברשת, ושתפו תכנים רלוונטיים, כך תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ברשת, הצטרפו לדיונים ברשתות וקבוצות. ותנו מענה אישי / מקצועי אמיתי אל תכתבו רק פוסטים ותגובות לקידום עצמי.

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

המאמרים הנקראים ביותר
חדשות בתחום שלנו

חדשות בתחום שלנו

כנראה אין שמכיר את התחום שלכם טוב מכם בדרך כלל אתם הכי מעודכנים בתחום, ומגיעים אליכם מאמרים וכתבות על מספרים
מילון מושגים

מילון מושגים

יש בתחום שלנו מילים ומושגים מעניינים שהלקוחות שלנו פוגשים פה ושם, לא תמיד הם מתעמקים בתובנות של המושג, כתבו להם
מתקפה על אתרים ישראליים

מתקפה על אתרים ישראליים

משעות הבוקר המוקדמות אלפי אתרים ישראלים נפרצו על ידי מתקפת סייבר כנראה אירנית על חוות שרתים בישראל, חלקם הושבתו ובמקום
פוסט שאלה

פוסט שאלה

לא כל פוסט בדף שלנו חייב לכלול מאמר עומק, תתקשרו עם הקהל גם בפוסט שאלה ועוררו דיון. ככל שהשאלה תהיה
איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי

איך לכתוב בקלות פוסט לדף העסקי הדבר הכי גרוע שיכול להיות לבעל עסק שמנהל דף פייסבוק זה "חסימה יצירתית" לפעמים
"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!"

"יש לי מוצר שאף אחד לא רוצה!" התובנה הכואבת הזו יכולה להגיע לפעמים אחרי קמפיין פרסום לא מוצלח.    לפעמים,
כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

כיצד גוגל מתייחס לאתרים שומרי שבת?

קידום אתרים במנועי החיפוש ושיפור הנראות שלהם בדפי תוצאות החיפוש היו מאז ומתמיד פעולות מאתגרות, שהצריכו חשיבה, תכנון וביצוע מוקפדים.
איך הקורונה תפסה אתכם?​

איך הקורונה תפסה אתכם?​

תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות. עסקים שנהנים מהמשבר - עסקים ששורדים עם המשבר - והכי כואב אלו העסקים שניזוקו
לתפקד בסביבה וורטואלית

לתפקד בסביבה וורטואלית

נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת
איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

איך להפוך את פגישת הזום בימי הקורונה ליותר אנושית?

לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות. אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

רוצים להשאר מעודכנים?

קבלו טיפים מעולים לקידום בדיגיטל

מפת אתר

  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות
Menu
  • דיגיטל מדיה – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל חרדי
  • שיווק מגזרי חרדי
  • מי אנחנו
  • מימון המונים
  • הקמפיינים שלנו
  • סיפורי הצלחה ​
  • תיק עבודות אתרי אינטרנט
  • מאמרים
  • חבילות משתלמות
  • יצירת קשר
  • הסדרי נגישות

קצת עלינו

משרד פרסום דיגיטל למגזר חרדי, מומחים בפרסום והקמת קמפיינים במנועי חיפוש, ברשתות החברתיות וקידום אתרים. ביכולתנו לקדם ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה בדיגיטל ולהגדיל לכם את ההזדמנויות ברשת להקפיץ את העסק שלך קדימה.

קפצו אלינו לקפה

  • המשרד שלנו בירושלים – קניון רמות
  • דוא"ל: [email protected]
  • טלפון: 050-673-6863
Twitter
Facebook
Dribbble
Youtube
Pinterest
Medium

© 2016 נבנה על ידי דיגיטל מדיה

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו
גלילה לראש העמוד

ההזדמנות שלך לעבור לדיגיטל!

מחכים לך עם מבצעים משתלמים במיוחד